marți, 15 decembrie 2009

Amour incognito...mais pas pour longtemps



Putin peste 24 de ore si o sa-mi iau zborul spre Paris.
Timpul se joaca cu nervii mei de prin septembrie incoace.Mi-a furat patru luni de zile fara sa-mi lase niciun ragaz.Patru luni in care am retrait idila noastra.Patru luni in care am concentrat clipele cele mai de pret din povestea noastra de doi.
Patru luni in care mi-ai imbalsamat patul cu trupul tau,fiinta-mi cu mireasma ta...
Patru luni in care fiecare dimineata imi daruia mierea buzelor tale doar sa ma trezesc.
Patru luni in care am deschis si am inchis usi in urma ta.
Si dupa patru luni ingenunchez la portile sufletului tau cerandu-mi iertare pentru greselile din viata mea de muritor...pentru clipele in care nu am putut fi alaturi de tine cand ai avut nevoie...pentru capriciile mele de copil rasfatat care au camuflat in parul tau fire albe.
Nu regret decat ca sarbatorile de iarna nu o sa mai aiba aroma ta...
Te iubesc.

Niciun comentariu: