luni, 11 ianuarie 2010

Journal de bord...


Paris 2009-2010...coafura rezista,inima rezista,sistemul imunitar cedeaza.
Well...am colindat si eu iar strazile Parisului timp de vreo 3 saptamani ignorand aproape total plaiurile dintre Carpati si Dunare.Multe am vazut,multe am facut.Taramul tuturor posibilitatilor,babutze fancy in balerini,bi-sexual boy/girl-friends dressed with style,Gavroche,brioches,truffes,maman,papa si palmieri in dreapta brazilor de Craciun.Paris.
Am invatat multe.De data asta n-am mai plans ca asta vara cand am vazut ca Turnu' Eiffel e un morman de fiare vechi la lumina zilei.N-am mai urat pe nimeni de Anu Nou...Zapada n-am vazut decat de vreo 3 cm-care echivalau cu nametii de la noi pentru nativii frantzuzi.
Mi-am luat la revedere de la un mare surplus de calorii,am incercat sa fiu echilibrata.
Nu m-am plictisit nicio clipa.
Mi-am insusit un bagaj de vreo 46 kg si un look mai vesel si mai optimist a la francaise.
Am lenevit in scopuri turistice muuult si bine.Am uitat de facultate,examene si licenta.
Mi-am reimprospatat amintirile cu parinti.
Am asteptat sa decolez inapoi spre casa de pe un camp cu verdeata unde nu era nici intristare nici suspin din cauza unui scutec terorist al carui proprietar era neidentificat...scutec care putea sa arunce in aer aeroportul Beauvais Tille.
Te-am iubit si am asteptat sa ma arunc in bratele tale pe aeroport,in Romania.
Nu m-am aruncat in bratele tale pe aeroport cand am ajuns pentru ca ti-am aruncat o tona de bagaje in brate.
Mi-au lipsit les vaches...j'etais tout a fait incomplete sans elles.
Am primit un vacameleon si o agenda cu vacutze la intoarcere.
Sarbatorile au fost nemaipomenite.Nu m-au multumit pe deplin.Lipseai tu.
Ma opresc aici.
Neuronul meu e mult prea panicat de sesiune sa se mai poata concentra pe fetes parisiennes.
Nu o sa ne reauzim prea curand.
Fin

Niciun comentariu: