luni, 25 ianuarie 2010

Sur les ailes du temps,la tristesse s'envole




Mi-a aparut un pestisor pe perete.Am o prietena in pat si wifi furat de la un binefacator din apropiere.Viata e de un roz mai gri uneori ca sa observi cat e de roz alteori cand e roz.Viata nu are rost daca nu ai vedea toate nuantele astea.
Pana mai devreme inecam amarul ei intr-un pahar cu cola si in hohote de ras copilaresc.Acum vorbim pe mess,eu cu ea,ea cu mine,eu la 2 m de ea,ea...la 2 m de mine;)Lilly Allen incearca sa ne dea tips and tricks about life and relationships.Noi ramanem tot incapatanate,sentimentale,romantice,visatoare...si da!Suntem mandre de asta!
Ne-am izolat in casuta noastra ponosita,ne-am aruncat lacrimile in zapada si au inghetat acolo.Ne consumam viata uneia alteia in cuvinte,zambete sau suspine.Maine stim ca soarele o sa lumineze si aleea noastra,a ariesului mare.
Intre timp,ea ramane aceeasi simple girl in this complicated world pe care multi ar dori-o la brat si doar cei puternici reusesc sa o aiba.And i am one of them;))la fel si nos autres deux vaches.

2 comentarii:

DeeDee spunea...

Trois vaches, m-ati uitat! :D Aveti grija una de alta si totul va fi de un roz bonbon in picatzele :x

dooda spunea...

Te iubesc! Multumesc ca m-ai primit la tine, ca mi-ai carat valiza, ca ma faci sa rad, ca esti acolo mereu! :*