luni, 25 ianuarie 2010

Sur les ailes du temps,la tristesse s'envole




Mi-a aparut un pestisor pe perete.Am o prietena in pat si wifi furat de la un binefacator din apropiere.Viata e de un roz mai gri uneori ca sa observi cat e de roz alteori cand e roz.Viata nu are rost daca nu ai vedea toate nuantele astea.
Pana mai devreme inecam amarul ei intr-un pahar cu cola si in hohote de ras copilaresc.Acum vorbim pe mess,eu cu ea,ea cu mine,eu la 2 m de ea,ea...la 2 m de mine;)Lilly Allen incearca sa ne dea tips and tricks about life and relationships.Noi ramanem tot incapatanate,sentimentale,romantice,visatoare...si da!Suntem mandre de asta!
Ne-am izolat in casuta noastra ponosita,ne-am aruncat lacrimile in zapada si au inghetat acolo.Ne consumam viata uneia alteia in cuvinte,zambete sau suspine.Maine stim ca soarele o sa lumineze si aleea noastra,a ariesului mare.
Intre timp,ea ramane aceeasi simple girl in this complicated world pe care multi ar dori-o la brat si doar cei puternici reusesc sa o aiba.And i am one of them;))la fel si nos autres deux vaches.

3 comentarii:

Ivo Serentha and Friends spunea...

My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

CLICK PHOTOSPHERA

Even week another photo album

Greetings from Italy,

Marlow

DeeDee spunea...

Trois vaches, m-ati uitat! :D Aveti grija una de alta si totul va fi de un roz bonbon in picatzele :x

dooda spunea...

Te iubesc! Multumesc ca m-ai primit la tine, ca mi-ai carat valiza, ca ma faci sa rad, ca esti acolo mereu! :*