joi, 30 decembrie 2010

2010. 2011...



A inceput numaratoarea inversa.
3,2,1...si o sa strig un Bonne Annee!
N-o sa fiu nici alaturi de parinti, nici de cei dragi de acasa, nici de dude sau vaci, nici de Fat-Frumos cu ochii verzi despre care va povesteam in postul precedent. La trecerea dintre ani o sa fiu inconjurata de noi prieteni, un rose bun si sampanie.
A venit vremea bilantului.
2010?
Viata mea a luat o turnura neasteptata din toate punctele de vedere. In prima zi a anului 2010 ma gandeam la casatorie, la copii si o familie fericita alaturi de un Dor...au trecut apoi luni intregi in care m-am atasat ca o lipitoare de o iubire care, intr-un final, a refuzat orice transfuzie de sange. Oricum in 2010 inima mea a inregistrat cele mai multe batai de inimi din viata mea si uneori, cand m-am simtit norocoasa, bataile astea au fost in tandem cu ale Lui.
Lunile, saptamanile, zilele si secundele lui 2010 s-au scurs dramatic de repede. Zi de zi stiam ca la un moment dat,nisipul din clepsidra o sa ajunga la stadiul "Il faut partir en France!". Motiv pentru care am trait intens fiecare secunda petrecuta in tara. Am ras, am plans,am iertat, am iubit, am suferit, am urat,m-am apropiat,m-am indepartat, am impartasit si am ascuns asa cum nu am facut-o niciodata... Au fost momente cand am incercat sa fiu un om mai bun insa nu am reusit sa fiu decat ceea ce sunt si acum: un om cu vise, idealuri, vicii si ciudatenii care nu rade la bancuri(exceptie facand This is Spartaaaa!) Am suferit deceptii si infrangeri pe care le-am inlocuit cu o noua viata intr-o lume noua,in propria mea tara a minunilor. Our Alice does not regret that she followed the rabbit into its hole.It was the best thing that happened to her.
2010 a fost anul in care am fost admisa la o facultate in Franta. 2010 a fost anul in care m-am mutat in Paris. Un vis implinit pe care l-am platit cu varf si indesat.
Pentru 2011 imi doresc sa ma regasesc.
Parintilor mei si rudelor care mi-au mai ramas acasa le doresc sanatate si multa lumina in suflet, Doodei ii doresc sa intalneasca o dragoste care s-o faca sa vibreze ca stiu ca doar asa se simte ea implinita,prietenilor de aici la fel de multa pofta de viata ca si pana acum,lui Nicolas ii doresc sa i se indeplineasca visul de a trai in Berlin,lui Denn si DeeDee mult curaj in infernul bucurestean, lui Teo mult succes la facultate si multa viata de noapte, lui Alex si Sanzianei o doza uriasa de nebunie si voiosie si buzunarele pline pentru viitoare calatorii prin capitala Frantei...
As mai avea un gand pentru Dor: Cu bine!

Un comentariu:

dooda spunea...

2011 se anunta cu siguranta un an de pomina, nici nu ma gandesc ca va fi altfel. de abia astept sa ne vedem! te iubesc mult!