joi, 22 octombrie 2009

b'bye ,blackbird!




Barbatul...La ce te gandesti oare cand vine vorba de termenul "barbat"?Care o fi oare le signifiant si le signifie in cazul barbatului?Hmm...in cazul meu,cand spun barbat il vad pe el-individul cu zambet misterios si sexy de mai sus.Oricum tot ce e brunet cu ochi caprui,maini puternice,voce patrunzatoare si privire vie...e barbat:)in opinia mea...DAR sa revenim la figura memorabila a barbatului meu preferat.
Pe langa faptul ca e un etalon in lumea filmului(dupa mine,a reusit sa aiba de fiecare data o prestatie excelenta indiferent de tipul de rol jucat...si slava Domnului multe roluri a mai jucat) mai are si imaginea aceea a unui barbat care te poate proteja,un zambet plin de mister,aventura si suavitate in acelasi timp si aerul acela de "Don't worry,babe.I know what i'm doin'..."
Asadar domnul Jonny Depp reprezinta un asa zis ideal masculin pentru mine.Nu o sa uit niciodata cat de mult am savurat ultimul sau film,Public enemies,undeva in primele randuri intr-o sala de cinema.Simteam ca sunt doar eu si imaginea monumentala a lui Jonny Depp in sala aceea...si a fost singurul film la care am simtit ca traiesc intens fiecare scena,fiecare act...
Respect,Jonny boy!O sa le povestesc nepotilor mei despre tine:)...


Niciun comentariu: