luni, 12 octombrie 2009

...

Aceasta e una dintre lecturile care te face sa uiti de picaturile de ploaie care iti bat in geam obsesiv intr-o zi dezolanta de toamna:)

"[...]Si a zis Dumnezeu:"Sa scoata pamantul fiinte vii dupa fel si fel:dobitoace,taratoare si fiare,dupa soiul lor."Si s-a facut asa.

Si a facut Dumnezeu fiarele pamantului dupa soiul lor si dobitoacele dupa soiul lor si toate taratoarele de pe pamant dupa soiul lor.Si a vazut Dumnezeu ca este bine.(Facerea, I,20-25)

Mai bine nici ca se putea!Si atotputernicul mester isi freca mainile multumit.Il astepta insa ceva si mai bun.

-Totusi,niciunul dintre aceste animale nu seamana cu mine,si-a facut El socoteala...Ce pacat!Eu am cap frumos,urechi potrivite,privire vioaie,nas drept si,in sfarsit,dinti sanatosi.Fireste,as putea sa creez cu usurinta si o oglinda ca sa ma uit in ea,dar cred ca ar fi mult mai bine sa ma admir privind pe cineva care sa semene cu mine.Strasnica idee!Pe pamant trebuie sa existe un animal dupa chipul si asemanarea mea.

In vreme ce batranul cugeta astfel,cateva dintre maimutele pe care le zamislise cu putin inainte se dadeau tumba la picioarele lui.

-Ele au ceva din chipul meu...si-o fi zis probabil Dumnezeu.Dar asta inca nu e ceea ce mi-ar trebui.Ce-i drept,si printre ele sunt unele fara coada,dar...tot nu-i ceea ce-mi trebuie!

Maimutele continuau sa se zbenguie si sa se strambe.

Atunci Dumnezeu a luat o bucata de pamant jilav si s-a apucat sa modeleze un om.[...]" (Biblia hazlie; Leo Taxil)

P.S.Initial am vrut sa numesc articolul asta"Si daca ploaia bate in geam...".Am aflat ulterior ca acesta este un titlu de manea...vezi Guta.Prefer prin urmare sa renunt la titlu:)Let Guta win this time

Niciun comentariu: