joi, 8 octombrie 2009

nameless cat

Ma gandesc eu ca prima postare pe primul blog din viata unui individ ar trebui sa il reprezinte cu adevarat...asa ca...nu stiu ce altceva m-ar putea reprezenta mai bine decat un pisoi.Si da...sunt tipa de la unibuc al carui ton de apel e un mieunat de pisica:)
"There was once a very lovely,very frightened girl.She lived alone except a nameless cat..."
Astazi am facut o descoperire-am un pisic.Un nou pisic care,de fapt nu imi apartine cu acte in regula...e un pisic vagabond,o copie fidela a lui Fanica(pisoiul meu favorit care momentan se afla in Rai).Miauna si isi flutura semi-coditza pe langa scara blocului unde locuiesc in speranta ca cineva o sa-i arunce ceva delicios de mancare.Astazi m-am oferit eu sa-i fac aceasta placere.
Maine sper sa ma intampine sub pervaz cu un mieunat la fel de prietenos ca cel de azi...De fapt,sunt sigura ca asa va face.Pisicile sunt destul de sirete si istete sa profite de o asemenea conjunctura favorabila.

Niciun comentariu: