vineri, 30 octombrie 2009

"Ceva intre noi s-a rupt"

Draga Cintia,

Am tot sperat si am asteptat dar nu mai pot sa tac: am ceva de zis.
Ti-am fost mereu alaturi. M-am straduit sa fiu flexibil. Te-am sustinut cum am putut mai bine. Dar vezi tu…

De la un timp, parca ceva intre noi... s-a rupt. Ma simt descurajat. Si fara forta cand vad cazand noi si noi fire de par. Te rog sa faci ceva.
Acum ai parul destul de lung. Sunt incantat! Dar sa tratam problema serios! Uite... s-a intamplat ca zilele trecute sa ma odihnesc putin pe pat, cand m-am trezit pe cap cu o revista. M-a prins destul de tare un articol despre Vichy - Dercos Aminexil® Combleur.
Presiunea m-a facut sa invat cateva randuri pe dinafara si acum mai mult citez: o combinatie de Aminexil si Pro-Keratine in primul spray tratament anticadere si antirupere par. Functioneaza si preventiv, si ca tratament: caderea parului e franata si firul e mai rezistent.>> citeste mai mult

Acum, ca ti-am spus ce strangere aveam, m-am relaxat. Depinde doar de tine. Eu o sa ma culc putin pe noptiera, dar discuta tu cu medicul dermatolog pe www.aminexil.ro ... el stie mai bine.

Al tau mereu loial,
Elasticul de par.

Niciun comentariu: